2014. február 25., kedd

Minden kezdet nehéz/vicces

Útlevél
Thyát félreértették igazolványkép készítésekor. Olyan kis szerencsétlennek nézték, hogy elmagyarázták neki, hogy mi az az útlevél. "Tudod, egy igazolvány, hogy másik országba mehessél!" Jónak mondják, szerintetek mivel jöttünk ide? :)

Autóvásárlás
Autó-kereskedő poénkodik a haverjának: "Hé Bob, itt vannak ezek a jóemberek, a távoli Magyarországról érkeztek, a Musztángot jöttek megnézni. Még haza akarnak érni vele Magyarországra este 6 előtt."
Bob: "Melyiket?" Úgy érti melyik Musztángot jöttünk megnézni, de Thya félreértette arra, hogy "melyikek?"
Thya bekiabál: "Heló, mi vagyunk azok!"

Zugivó
Beköltözés után sokáig nem tudtam, miért fogy olyan gyorsan az új juharfa-szirupunk. Gondoltam esetleg a chupacabra rájár éjszakánként. Aztán kiderült, hogy tényleg. Le is fotóztam.


8 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon aranyos kép! :D
    Útlevél: Szerintem lesz még ehhez hasonló szituáció. Az egy ilyen ország. :D (majd. mikor megmagyarázzák, hogy a mikróba miért nem szerencsés macskát szárítani...)

    VálaszTörlés
  2. Na jóóólvanám! Majd amikor jönnek a TAO égető sztorik.....majd egyszer....ha megírom őket....majd...ha lesz idő meg ihlet. Amúgy a juharszirupos kandikamerás eset előtt mintha hallottam volna ilyeneket a háttérben hogy : "Igazából az a legegyszerűbb ha meghúzod az üveget én is úgy SZOKTAM (!!!!!)" áhánnn....több mítikus lény járkál ebben a lakásban mint gondolnánk......(én a jetire tippelek)

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon várom a blog írójáról a leleplező riportot:):):):)
    A kép meg tündéri:):):):):)

    VálaszTörlés
  4. JETI!!! Áááááá :DDDD Megvolt a kép fejben! :D Thya! Várom a leleplező fotót!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Haha, hat ez remek :D Latom mar megvannak a legföbb kellekek ami egy amcsi elethez kellenek :)

    VálaszTörlés
  6. Úgy tűnik a leleplező riport késik... (esetleg le lett fizetve a riporter?)
    Andoron: a legfontosabbak már igen :)

    VálaszTörlés