2014. március 23., vasárnap

Nem ikea

Bár még mindig túlzás lenne azt állítani, hogy be van rendezve a lakás, azért most már jó pár dologgal felszereltük, hogy otthonosabbá tegyük.

Többek között valaki beköltözött a fürdőszobánkba.


Thya kreatív fülbevaló-fala.


Végre egy rendes, éles kés-szett - enélkül most már egy zacskós levest sem vagyok hajlandó készíteni.


Gyümölcskosár.


Ismerős a szöveg? Na ebben a pohárban az az érdekes, nem mi vettük, hanem ajándékba kaptuk - megtalált minket.


Thya által nevelgetett kis barátok.


Mr. Lee. Kitalálhatjátok, hogy ezt nem Thya akarta a falra. :)


4 megjegyzés:

  1. annyira jellemző rátok a "körítés" :):)
    nagyon jók :)

    VálaszTörlés
  2. Mr. Lee. tokeletes valasztas a keleti falra .Ha nem ott lenne, akkor matol az az Azsia falatok! :) Mondjuk ki lehet tenni melle a szerencsesüti feliratokat( ha mar kinai meg falatok).

    Nekunk is vannak ilyen tripodjaink (a nevelgetett baratokra gondolok) .Thya nem Viraval jart egy novenytermeszto faktra? :)

    A furdoszoba fuggony zsenialis.

    VálaszTörlés
  3. Frankó a késkészlet, de elmondom a titkot: Igazából jobbról a 4. késsel mindent meg lehet oldani. ;) (igaz, vannak olyan esetek, amikor egy célpenge jobb). És ha már Mr. Lee... ez vidi megvolt?

    https://www.youtube.com/watch?v=zP23u3T6BXg

    :D

    VálaszTörlés
  4. Lazac: köszi :)

    Sneer: Átadtam Thyának, és én is megnyugodtam, hogy akkor mégsem klinikai eset a kisbarátok nevelgetésével. :D Mr Lee igazából pont a nyugati falon van, de mondhatjuk azt, hogy kelet irányába néz. :)

    Daru: Pontosan. Jobbról a 4. kés a Chef's knife, azaz univerzális konyhakés. Sokat utaztam egy darab svájci bicskával, szóval elismerem, hogy minden megoldható... de te magad válaszoltad meg a dolgot: vannak esetek, amikor a célpenge jobb. Reklámot nem ismertem, de jó :)

    VálaszTörlés