2014. március 10., hétfő

Rodeó röviden

3 hét fesztivál. Több tucat program... rodeó, koncert, vidámpark, karnevál, grill-verseny, ... és közel 3 millió látogató a pár hét alatt. Ez Rodeo Houston, a világ legnagyobb rodeó és élőállatos fesztiválja.


Szarvasmarha aukció és verseny.


Több, mint 90 ezer eladott sült pulykacomb.



Rengeteg állat. Időközben több, mint 300 született helyben a fesztivál alatt. A képen egy képviselője a híres texasi hosszúszarvú marhának.



Csúnya autó. Akárki követte ezt el, megérdemel egy virtuális pofont. Ennek az autónak így kéne kinéznie normál esetben.



Bazinagy, gonosz, ranagolita autószörny. De beleülni nagyon durva.



Még életemben nem láttam annyi cowboy-kalapos, western csizmás, széles marhabőrövet díszes fémcsattal viselő farmernadrágos redneck-et, mint itt. És ezek a figurák százezrei jönnek el azért, hogy élőben láthassák, ahogy Joe és Billy lasszóval elkapja a marhát, meg ahogy Ricky a megvadult bika hátáról lezuhanva eltöri a bokáját.
Ahogy Thya mondta csillogó szemekkel: "azta, ez a világ legnagyobb paraszt-fesztiválja!" Igazi élmény volt! :D

5 megjegyzés:

  1. parasztfesztivál!!!!! kész :):)
    Thya nagyon csini a bazi nagy autó előtt pózolva. ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Tökjó belenézni az ilyen helyi sajátosságokba, életformába. Köszi!:).

    VálaszTörlés
  3. Anno mikor még Nagykanizsán laktam, és kocsival jártam Egerszgre dolgozni, egy délután épp munkába tartottam. Egyszer csak a középső tükörben azt látom, hogy egy ilyen bazi nagy dodge hűtő tölti be a teljes hátsó ablakot. Semmi más nem láttam a kocsiból! :D Húzódtam is le, elengedtem. Olyan hangja volt, hogy a ajtó rezonált tőle. :D Nagyon kicsinek, és nagyon megalázottnak éreztem akkor magam. :D

    Volt ilyen gépi rodeó bika? Bár lehet az ott olyan szentségtörésféle. :] És az a puncs pudingos chevi! Ó Atyám!
    Na meg a "nyeles husi"... :D Bazzeg', itthon abból egy egész család jóllakik!

    "Paraszt fesztivál" - Na ez sírva röhögős volt! XD

    VálaszTörlés
  4. Volt mechanikus bika is. Egyszer ki akarom próbálni. A Dodge-os sztorit már mesélted, teljesen átérzem, mert én ezzel rendszeresen találkozom. Igaz, olyankor elég megsarkantyűzni a musztángot egy kicsit. :)

    Lesz még betekintés a helyi cowboy-ok életébe, maradjanak velünk! ;)

    VálaszTörlés
  5. Vááá! De megültem volna! Nagy kedvenc próbáld ki... majd mondok neked trükköt, hogyan kell. ;) Utoljára Somogybabodban az Off Road fesztiválon ültem rá egyre, hát néztek az emberek nagyot. Letoltam nekik a showt. :)

    VálaszTörlés