2014. július 18., péntek

Galveston

Pár hete voltunk Galveston-ban, Texas egyik tengerparti kisvárosában, melynek többek között érdekessége, hogy van egy vízre - pontosabban mólóra - épített kis vidámparkja.


Az alábbi videón látható a vidámpark egyik fő látványossága, a 61 méter magas körhinta, ami kategóriájában a legmagasabb Texas-ban. Hát nekem nem volt kedvem felülni rá. :))) Viszont Thya bevállalta a barátnőjével, a videó végén talán felismerhetitek, amikor leszáll.


Amit elkaphattatok esetleg a videóban még, az a mellette lévő hullámvasút. Érdekes módon azt meg én bírtam jobban. Persze azért a 33 méteres függőleges esésnél - sajnos nem látszik a videón - mindenki besz@rt.
Az alábbi kép az óriáskeréken készült, csak hogy a tengerpart is látszódjon kicsit a háttérben.


Egy jellegzetes déli, vidéki faház.


Ez egyáltalán nem jellegzetes. A fenti kép az tipikus, százával lehet látni olyan faházakat, de ez a hófehér templom-palota hogy került ide, arról fogalmam sincs.


Ahogy erről sincs. De jól nézett ki, úgyhogy lefotóztam.


Végre egy újabb jellegzetesség, egy Texas Steakhouse.


És ami az igazi kuriózum: valakit nagyon megihletett a Forrest Gump, és tényleg megcsinálta!


7 megjegyzés:

  1. Wow, eszméletlen jó lehetett!!!!!! És a Forrest Gump mindent visz, nálam :):):):)

    VálaszTörlés
  2. Ült volna fel a pörgő-forgóra a halál! AZ! :D De látom jól éreztétek magatokat. Ez a fontos. ;)

    VálaszTörlés
  3. Nyöh.. respect, Thya :) Annó itt, a vidámparkban volt valami, nyomokban hasonló, azt én is mertem (mondjuk ez kib* magas is), de a break dance-nél padlót fogtam. Úgy jöttem le a rángatózó, körhintának csúfolt okiztató-gépről, mintha 8 napi masszív piálás után éppen józanodnék. A tesóm meg visszaült még egy körre. Már attól is rosszul voltam, ha csak belegondoltam, hogy rá kell néznem az ördög-masinára.. böáá.. :) (basszus, olyan, mint a pálinka-élmények, még így visszagondolva is kóválygok..) Szóval szóbeli vállveregetés Thyának :) Az lehet, hogy ha megyek látogatóba, akkor ezt én csak "nézem és simogatom", ha már a lóra felülök?!? :D
    Azért a függőleges eséses hullámvasutak is.. most nemazé', de csak én néztem a végső állomás filmeket? o.O
    Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezeknek a palota stílusú kéróknak a belseje hogy néz ki... Az egyik eladó volt, oda nem lehet bekommandózni, hogy izé, fényképelnénk? :D Najó, visszamegyek dolgozni..

    VálaszTörlés
  4. L: Tudtam, ezért a Bubba Gump éttermet kifejezetten neked fotóztam. :)

    Daru: Én is kb. ugyanezt mondtam. Ezért a hős férfiak lent maradtak őrizni a cuccokat.

    Felon: a break-dance-re én is emlékszem, és arra is, hogy asszem behánytam 8 lépéssel utána. Ennél a 61 méteres óriásnál inkább a magasság volt a para, a pörgés-forgást jól bírja a lány. Ha eljössz, ígérem ezt kiválthatod egy - általunk választott >:) - másik programmal.
    Egyébként végülis az eladó házba biztos lehetett volna kérni időpontot, hogy mint komoly vevők, körbe akarunk nézni és fotózni. :D Majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  5. Bejohettek fenykepezni. :D.

    Galveston varosarol azt hittem ,hogy az elemgyartas kozpontja.Azon godolkodtam,hogy a korhinta esetleg aksival mukodik? Aztan rajottem,hogy a modern kor szellemeben a vidamparkot ar-apaly generatorokkal uzemeltetik.Ezert kell hogy latszodjon a part azon a kepen!

    Amugy minden tiszteletem Thyanak a batorsagaert, hogy tulelte azt a kort.A hazak nagyon egyediek.Tao esetleg be is tamadtatok a Steakhouset?

    VálaszTörlés
  6. Sneer: Nem, nem elemeznek ott sokat... valójában 12ezer kétes papírokkal rendelkező mexikói futóegér (ez csúnya volt) hajtja a platform alatt a kereket. ;-) A képen látható steakhouse-ban nem voltunk, egy seafood étterembe mentünk helyette, ha már tengerparti városban jár az ember. :)

    L: szívesen, lesz még. :)

    VálaszTörlés