2014. július 25., péntek

Helyi furaságok 1.

#1
Ebben a városban láttam életemben először cipőben, zokniban, hosszúnadrágban és kapucnis pulcsiban szaunázó embereket. Vagy én, vagy ők nagyon nem értenek valamit.

#2
Houston-ban senki nem gyalogol. Ha gyalogost látnak (legalábbis sötétedés után), azonnal gyanút fog az ember, hogy ez tuti rosszban sántikál. A közvélemény az, hogy ha még egy szakadt kocsira sincs pénze, akkor biztos olyan ember lehet, aki pénzért akármire képes.

#3
Egy 60 körüli ázsiai néni ráerősített az ázsiaiakról szóló vezetési szteretípiákra. A kép néhány barátunk lakóparkjában készült nem olyan régen. De hogyan került oda...??


#4
Itt a normál B-s jogsival vezethet az ember teherautót is. Még a képen láthatónál nagyobbat is. Ez egyébként pár hete készült, amikor egy munkatársamnak segítettem költözködni.


#5


#6
Messziről nézve nem értettük, mik ezek a fura oszlopok a parkban. Közelebbről nézve rájöttünk. Szerintetek?


9 megjegyzés:

  1. én a szaunánál már leakadtam :):):)

    VálaszTörlés
  2. Ja, én is galambdúcot mondtam volna.
    #2: Jaja! Ezt már nagynénikém is mesélte. Ráadásul az ő anyukája úgy sétált az utcán, hogy majdnem bement a szomszéd kertbe leszakítani egy virágot, mert tetszett neki. Úgy rángatták vissza a kertből, ugyanis ezért simán lelőhetik az embert.
    #3: Az igen! :D Szerintem valamiért bepánikolt és taposta a gázt, és egyszerűen belehajtott a házba.
    #4-hez: Hát ha az autó saját tömege nem haladja meg a 3 és fél tonnát, akkor vezetheted itthon is B-s jogsival. Bár nem ilyet, de hasonló méretű platós járgányt már én is sokat vezettem.

    VálaszTörlés
  3. #1 gondolom a kabátba beépített hűtőfolyadék keringető volt :)
    #2 ez jó :) már csak azért is vicces mert igen elterjedt a fegyverviselés Texasba :P
    #3 gyere gyere gyere, van még vagy 5 méter... Hopsz, metrikus szám...
    #4 nah ezzel nagyon nem értek egyet... Bár örülnék neki
    #5 no komment
    #6 nah szép Te se jártál technika órára...

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jo poszt!
    TAO a polod szine alapjan nekem az a tippem hogy igazabol koltozteto vallalatot letesitettel odakint es a teharauto a tied! ;)

    VálaszTörlés
  5. Tudjátok ki sétál még Texasban? ....Thya...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kíváncsi lennék ha biciklivel mennél akkor meg huligán lennél?

      Törlés
  6. Galambdúc: jártam technika-órára, de azért messziről nem vágtam le. Talán érthető, mert Magyarországon sem sok ilyen oszlopot láttam, de ha azóta telepítettek, akkor le vagyok maradva. :)

    Az autó és a ház esete: hogy teljes legyen a sztori, a néni először áthajtott egy zárt vaskapun. Tehát már volt egy ütközése, ami után várható lenne, hogy megállna az ember. De nem. Még továbbhajtott 120 métert, felugrott a padkára, át a füvön bele a házba. A széthajlott vaskaput látva is már mindenki nézett, de azt még megértették.

    Teherautó: Daru, ne feledd, Texas-ban minden nagyobb. A viszonyok tisztázása végett, a 3,5 tonna néhány itteni pickup terepjárónak kevés lenne. :) Az itteni jogsimmal 13 tonnás autót vezethetek + 5 tonnát meg nem haladó utánfutóval... oO így már más a gyerek fekvése, ugye?
    Sneer: hehe, szemfüles, de sajnos nem. :)

    VálaszTörlés