2014. augusztus 7., csütörtök

Finom-finom, de én azért betekerném bacon-be

... ahogy Texas-ban mondják.
Nem vicc, a helyiek képesek mindent betekerni és mindent sült bacon-nel enni. Még az olyan kajákat is, amiket az életbe nem jutna eszedbe betekerni, pl.: garnéla-rák, spárga, alma, vagy... bacon.
Amikor diétás zöldség-salátát rendelsz, ne lepődj meg, ha megkérdezik, hogy sült szalonnát kérsz-e rá. (megtörtént eset)

Egyébként nem mondom, hogy nem finom... de szerintem a szervezetem koleszterin-túladagolást kapott, én már mindent bacon nélkül eszek.

Sajt csípőspaprikában bacon-be tekerve.


Spárga és hamburger-hús bacon-be tekerve.


Bezony, ahogy kitaláltátok, a bacon az egyik tipikus oldala a texas-i gasztronómiának. A többiről is lesz szó a későbbiekben.

6 megjegyzés:

  1. én imádom a baconba tekert cuccokat, szoktam is itthon sűrűn ilyesmit csinálni. lehet, hogy texasi voltam előző életemben? :-o

    VálaszTörlés
  2. Igazán ínycsiklandozó falatok. Honnan van a saját csípős paprika?
    Igy fesztivál közben elgondolkodtam.Milyen lehet a rétes baconba tekerve? Hmmm.

    VálaszTörlés
  3. Ja sajtos csípős paprika.Ezt elnéztem :)

    VálaszTörlés
  4. L: én is imádtam, de most már nem annyira eszem. Szerintem te is idővel leszoknál róla egy olyan helyen, ahol a palacsintát / gofrit is azzal szolgálják fel. :)

    Sneer: Ehehe, sajt. :) A rétest itt nem ismerik, de mint fentebb írtam, a gofri meg az egyebek mennek vele.

    VálaszTörlés
  5. Ezek a kürtöskalácsot is szalonnába forgatnák! :D

    VálaszTörlés