2015. augusztus 25., kedd

Sziklás-hegységbeli menü

A colorado-i út záró-posztja mi másról is szólhatna, mint a lokál gasztronómiáról.

Egy igazi amerikai hamburger - jávorszarvas-húsból.


Rocky Mountain Oysters, azaz Sziklás-hegységbeli osztrigák. Ez csak a beceneve a kajának (és így is van feltüntetve a menün), de ugye a Sziklás-hegységben kevés osztriga terem... ez a kis apróság mégis sok turistát tréfál meg, amikor megtudják, hogy valójában rántott bikaherét esznek. :D


A karácsony-város egyik étterme, ahol a fenti ételeket fogyasztottam.


Jó étvágyat mindenkinek! :)

5 megjegyzés:

  1. Magam részéről mindkettőt megkóstolnám, annyi szent!
    Imádom a gasztro rovatodat is, ha még nem mondtam volna.
    Bocs, hogy mindig elsőnek kommentelek, de nálam jelzi a frissítéseket :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Hehe. :D Rajtad kívül úgysem nagyon kommentel már senki, amióta hazajöttem Amerikából.
    Amúgy azt nem írtam, de mindkettő nagyon finom kaja volt. :)

    VálaszTörlés
  3. Számomra gyakorlatilag mindegy, hogy az USA-ból avagy Bp-ről írsz. :):) Úgyhogy nekem a blogod jelenti a kapcsolatot :):):)

    VálaszTörlés
  4. Már írtam is, hogy ne avuljon el ez a kapcsolat. :D

    VálaszTörlés
  5. jól tetted és még mennyi klassz élményről fogok itt olvasni ♥:)

    VálaszTörlés