2015. szeptember 3., csütörtök

Show az egész világ

Korábban már volt róla szó, hogy milyen élmény egy amerikai foci, vagy éppen egy kosárlabda meccs Amerikában.
Hogy még jobban át tudjam adni a hangulatát, hogy milyen show-műsor zajlik ilyenkor, összevágtam egy rövidke videót. Nincs benne semmi varázslás, editálás, hangalájátszás. Semmi különleges nincs benne, csupán összefűztem egymás után a kisvideókat, úgy ahogy felvettem őket telefonnal, hogy pár percben összefoglaljam, mivel találkozik az ember egy amerikai kosármeccs alkalmával.

Bizony, mindenennel, amit itt láttok! Cheerleader-táncosok, gyerekbanda előadás, cirkuszi mutatványosok, hollywoodi szintű animációk... és természetesen sztárok és világklasszis kosárlabda. :)


Ha a videó nem HD-ben jelenik meg alapból, érdemes átállítani arra. És bocsi a közepén lévő kis méretű videóért, az másik telefonról van.

2 megjegyzés:

  1. Van hangulata az egyszer biztos. :)
    A videót nézve arra gondoltam, hogy ezek az amcsik mekkora felhajtást tudnak csinálni mindenből! :):):)

    VálaszTörlés
  2. Bezony. Ahogy mondtam: show az egész világ, Amerikában kétszeresen is az. :)

    VálaszTörlés