2014. május 31., szombat

Amikor a hangot meg az arcot nem tudod összerakni

Rövid intermezzo.
Egy ismerősöm által - aki jó eséllyel nem is tud róla, hogy mit tett! - ismertem meg ezt a fiatal brit előadót, akire már első hallásra is azt mondtam, hogy wtf. Egyből az Animals énekese jutott róla eszembe, Eric Burdon-nek volt ugyanígy 20 éves létére idős, érett hangja. (Amikor gyerekkoromban a Felkelő Nap Házát játszották a rádióban, mindig úgy képzeltem el, hogy egy idős cowboy-kalapos country-énekes énekelheti. :) )
Szóval ezt akár bóknak is felfoghatja George Ezra.


Érdekességként megemlítem, hogy van egyébként egy Budapest c. száma is, bár az szerintem inkább érdekes, mint jó. :)

4 megjegyzés:

  1. Tao én nekem is ugyan ez volt a saját videoklippem gyerekkoromba a Felkelő Nap Házáról mint amit leírtál. :)
    Daru le forgatjuk? ,)

    VálaszTörlés
  2. érett ffihang - country - Josh Turner ( legfiatalabb, aki a Grand Ole Opry tagságot megszerezte - neves country előadói díj )
    http://www.youtube.com/watch?v=nADTbWQof7Y

    legalábbis nálam.. meg talán Bublé : P

    VálaszTörlés
  3. krikszi: Ugye hogy ugye? :)

    Sneer: Nem gondtam volna, de végülis érthető. Jó érzés, hogy nem vagyok vele egyedül. :)

    Seedorf: Meghallgattam, néha tényleg tud nagyon mély-érett hangot produkálni, de alapból nekem csak sima pop-country hangnem az egész. A Buble-ról meg ne is beszéljünk, annyira a csapból is az folyik, hogy már nem nagyon bírom hallgatni. :)

    VálaszTörlés