2014. május 17., szombat

Mottó: "tagadd meg a gyengeséget"

Daru kérésére alább egy TAO-approved edzésprogram videóval. ;) Tessék becsülettel követni!

Ma részt vettem a Mud Challenger houston-i kihívásán.
Hogy mi is ez?


Tehát: egy 6-10 km-esre tervezett akadálypályás kalandfutás, aminek az akadályait az amerikai tengerészgyalogság tréningjeiből vették. Sok sárral.

Előtte.


Az indulás.


Közben.


Utána.


Ez csak a fotó kedvéért készült, természetesen a pohár tartalmát a fotós itta meg. :)


Cipőtemető. Nem minden cipő jutott el idáig, volt, aki elhagyta a sárban.


A videót és a képeket természetesen Thyának köszönhetitek. :)

Összérzés:
Jó buli volt, de kicsit keményebbre számítottam. Az én hullámomban a harmadik lettem, pedig én nem vagyok egy gyors futó. Kicsit persze megnyugtat, hogy azért 30 felett is van élet. :))) Másrészt viszont úgyérzem, hogy ez csalóka, valójában alacsony volt a léc. Ősszel jöhet a nagytestvér, az igazi Tough Mudder!

16 megjegyzés:

  1. Igen, is azt láttam a palánkmászásnál, hogy lényegében csak feltartottak. Illetve a fejed nem lett sáros, szóval van még mit fejlődni. :D Magam is szívesen részt vennék egy ilyen tökös megpróbáltatáson. Idén volt itthon is, csak nem jutott el időben hozzám a hír. Na majd jövőre!
    Azért a Tough Muddert én is kipróbálnám, még ha utolsónak is érek be... :D

    VálaszTörlés
  2. Valóban, van még hova fejlődnöm. :)
    Lehetőség amúgy Európában is van rá: UK-ben és Németországban is Tough Mudder még idén, nyáron és ősszel. Fapadossal elég olcsón ki lehet menni például a londonira, ha komolyan gondolkodsz rajta.

    VálaszTörlés
  3. 30 felett is van élet. képzeld el magad miközben a teraszon ülsz a hintaszékben whiskey-t kortyolgatva a lenyugvo nap utolso sugarainál lövöldözöl a mosomedvékre!!!!

    VálaszTörlés
  4. TAO: Nem rossz ötlet! Bár idén már beneveztem az olasz "Go home" saját szervezésű túlélőtúrára, de jövőre reálisnak tartom. Viszont lehet úgy lenne érdemes, hogy akkor már mind a ketten indulunk, egyszerre. ;)

    VálaszTörlés
  5. Scylla: Köszi a biztatást, ez új erőket lehelt belém. Mit mosómedvére? Grizzly-re! :D

    Daru: Benne vagyok! Majd kinézünk valami jó kis programot jó kis helyszínnel.

    VálaszTörlés
  6. TAO&DARU: Szerintem ilyesmibe sokan benne lennénk. Akár lehetne csoportosan i szervezni egyet. :)

    VálaszTörlés
  7. Rajmund: Nagy ötlet! :) Felírtam.

    VálaszTörlés
  8. Benne vagyok én is! Ha ilyen szerveződik, feltétlenül szóljatok nekem is!

    VálaszTörlés
  9. Nahh nem tudom az előző írásom ezek szerint nem jelent meg ... remek, nna akkor újra még egyszer!
    Nagy grattu TAOnak, hogy megcsinálta a versenyt, és nagy köszönet Thyának a jó képekért és felvételért.
    A narancs sapi.... háát, de legalább könnyen ki lehetett szúrni a tömegből... :)
    Idehaza is vannak már ilyesmi versenyek, egy ismerősöm meg is csinálta az egyiket, de erről csak akkor szereztem tudomást amikor megosztotta a Facebookon a képeit :/. Hangulatosnak meg elég keménynek tűnt.
    Ilyesmi kihívást persze sokan tervezünk szerintem, de amiket én eddig kinéztem azok mind északon vannak (mind az a rengeteg, konkrétan 2 :D), az egyik a Fjällräven Classic (http://www.fjallraven.com/classic), a másik meg a Vasaloppet (http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/se/vasaloppet/start). Az első egy több napos túra északon elképesztő tájakon, nem annyira horror nehéz, de azért mókás meg leginkább gyönyörű. A másik egy kissé komolyabb sífutás :). A sárfutásosdit meg majd még meglátjuk, egyszer biztosan indulok egy ilyenen :D. Remélem egyiket-másikat meg tudjuk oldani pár emberrel közösen is akár - jó az ötlet amit Daru-Rajmi-Tao összebarkácsolt :).

    VálaszTörlés
  10. Daru: ez természetes! Te leszel a társszervező. ;)

    Kukac: Köszi :) A narancssárga sapinak nagyon egyszerű története van: vennem kellett egy sapkát, hogy ne égjen le a fejem a napon futás közben. Tehát megvettem a legolcsóbb, leggagyibb sapkát, amit találtam a boltban, amit nem sajnálnék tönkretenni vagy elhagyni. Hát ez lett az. :D Véletlen előnye lett, hogy könnyű volt kiszúrni engem a tömegben.
    Megnéztem a linkjeidet, mindkettő gyönyörű helyen van. A sífutás ugyan nem az én asztalom, de... a pont ezért akármiben benne vagyok. Az élet a komfortzónád határán kezdődik. :)

    Jövőre megpróbálok összeszervezni egy ilyen sárfutásosdit, ha lesz megfelelő esemény és össze is jön, úgyis szólok mindannyiótoknak jó előre. :)

    VálaszTörlés
  11. Megbízható forrásból értesültem, hogy a TAO család tiszteletét tette a NASA Space Center-ben.
    KÉPEKET, ÉS BESZÁMOLÓT KÖVETEL A NÉP!!!!

    :D

    VálaszTörlés
  12. csatlakozom a követelőkhöz! :)

    VálaszTörlés
  13. +1 alairas a peticiora :)

    VálaszTörlés
  14. Nem tudok mást tenni, mint meghajolni a tömeg akarata előtt. :))) Azonban a NASA-s posztot még fel kellett vezetnem egy másikkal, de ígérem, hogy a következő az lesz!

    VálaszTörlés