2015. február 19., csütörtök

San Francisco, California 2.

Beszámoló már volt, most már csak képekben.

A Szilícium-völgy egy része, éjszaka a Twin Peaks-ről nézve.


San Francisco belváros. Egyébként ez a legkevésbé érdekes része.


Bay-bridge. Hírneve nem közelíti meg a Goldengate-hídét, de egyébként háromszor olyan hosszú.


SF az Informatika Mekkája. A városban minden második sarkon bele lehet futni egy világszerte ismert szoftvercégbe. Ez itt épp a Zynga (facebook farmolás valaki?), de itt van többek között a Google, az Adobe, a Facebook, a LinkedIn, Sun, Yahoo!, ésatöbbi... mindenki, aki a számít az iparban.


A Stanford egyetem egyik épülete. Na ennek külön örültem, hogy ezt is megnéztük, mert monumentális... minden egyetemista álma. Én is belegondoltam, hogy milyen lehetett volna egy ilyen egyetemre járni... hát még az elképzelés is izzasztó, amikor közelről nézi az ember. Igazi álomegyetem, amit az amerikai filmekben lehet látni.
Ha esetleg valaki nem hallott róla, akkor pár infó, hogy legyen róla elképzelése:
  • USA, és a világ egyik legmenőbb felsőoktatási intézménye
  • Mintegy 3300 hektárnyi területen fekszik a kampusz
  • Kb. 15 ezer hallgatója van (ez kb. fele annyi, mint az ELTE hallgatói létszáma)
  • Vagyona kb. 5,752,534,000,000 forintnak felel meg (ez egy "picit" több, mint az ELTE-é)
  • Ha itt végeztél, a világon bárhol van munkahelyed :)


+1 a rajongóknak

1 megjegyzés: