2015. május 10., vasárnap

Vegas 3. - Feeding frenzy

Korábban leírtam, mi mindennel találkozik az átlagember a Bűn Városában, de egy dologról még nem esett szó. Kitaláljátok: a kajáról.
Ez is olyan erős szerepet játszik, hogy nem csak egy, hanem két posztot is megérdemel. Most a hotelek éttermeiről lesz szó, a gourmet svéd asztalokról.

Aki ismer, az tudja, hogy sokszor ettem már jót is, és sokat is életemben. De ilyen betegre még soha életemben nem ettem magam... (illetve csak egyszer, amikor Kambodzsában 2 napig lázas fekvőbeteg voltam az elfogyasztott pirított bogaraktól).
Az megvan, amikor a magyar ember bemegy a Trófeába, vagy bármilyen svédasztalos étterembe, és addig eszik, amíg rosszul nem lesz? (Én ezt a kelet-európaiakon kívül egyébként csak az amerikaiaknál láttam eddig.) Na én erről már évekkel ezelőtt leszoktam, egy skóciai kínai étterem utáni rosszullét óta. Mégis, Vegas-ban újra feltámadt bennem a régi vágy. Olyannyira, hogy még Ed is büszke lett volna rám.
Mentségemre legyen, Vegas egy más világ még etéren is. A buffet-style étkeztetést is nagyobb kategóriában nyomják, ahogy minden mást is: itt van olyan, hogy "24 órás luxus svédasztal". Befizetsz egy fix árat, és nem csak egy étterembe kapsz egy svédasztalos étkezést, hanem az összes, a programban részt vevő hotel éttermébe kapsz hozzáférést 24 órán keresztül. És nem akármilyen hotelekről van szó, hanem olyanokról, amikről az előző posztokban írtam: Hotel Paris, Bellagio, Caesar's Palace, stb...

Tehát luxus, gourmet éttermek. Olyan helyek, ahol egy villásreggeli 10-15 ezer forint lenne, ha nem olyan "okosba'" mész be, mint mi. És most nézzük, hogy néz ki ez képekben...


A szalámis asztal.


Sajtok!


És amit válogattam első körben. Nyamm...


Aztán át a tengeri herkentyűkre. Rákolló, kagyló, osztriga. Minden friss és zamatos.


Öltözetileg persze lehet, hogy kilógtunk... :D


Az... az ott tényleg egy igazi virág a sütin. Ha jól emlékszem, Jázmin-süti volt.


A Caesar's Palace sütipultjának egy kis része.


És a végeredmény? 4 különböző hotelben ettünk (ha szépen akarok fogalmazni), 24 óra lefolyása alatt 4 alkalommal. Utána a következő 24 órán át nem bírtunk kajára se nézni...

1 megjegyzés:

  1. Ó az ilyen svédasztalos kínálat esetében én is mindig elqrvulok :):):)
    A tengeri herkentyűs izgatás, ma már másodszor bukkan fel a napomban...ugyanis előtte a drága barátnőm írta Miamiból, hogy az én szülinapomat, ők a férjével úgy ünnepelték meg, hogy elmentek sushit falni!!! Most meg Te jössz a képeiddel, ezt már nem hiszem el!

    VálaszTörlés