2015. május 20., szerda

Vegas 4. - A világ legegészségtelenebb étterme

Ha fényes nappal egy publikus helyen elfenekel egy nővérke-ruhás törpe nő, akkor hol lehetsz? Naná, hogy Las Vegas-ban!

Na de ne szaladjunk előre, kezdjük az elején. Valahogy megtudtam, hogy a Bűnök Városában van egy étterem, ami büszkén viseli a Guiness Rekordok könyve által ráakasztott "világ legegészségtelenebb étterme" címet. Mi több, erre rá is tesz egy marketing-lapáttal, és nagyon jól megél belőle.

Ez a Heart Attack Grill (magyarul: Szívroham Grill) étterem. Felirat: 350 font (kb. 160 kg) felett ingyen eszel!


Bizonyíték, nem vicceltem...


Minden nagyon tematikus: az egész étterem úgy néz ki, mint egy degenerált kórház, vagy inkább őrültek háza, ahol az orvosok is őrültek. Az étterem tulajdonosa a gonosz "őrült professzor", aki a falakon elhelyezett tévék folyamatosan játszott videóin épp egészségtelenebbnél egészségtelenebb fogásokat agyal ki. A pincérnők nővérkének, a fogyasztók betegnek vannak öltözve. Mi is kaptunk kórházi inget, ennek viselete nem opcionális!
Az étterem közepén egy ipari súlymérleg. Rajta épp Kamil barátom szomorúan konstatálja, hogy 127 kg-jával még kis halnak számít.


A menü egyik oldala, mely az étterem kötelező szabályait részletezi. Például azt, hogy ha nem eszed meg szépen amit rendeltél, el leszel fenekelve.


Ezt a szabályt persze "véletlenül" elfelejtettem elmondani neki. Ahogy azt is, hogy a tripla burger sült krumplival itt nem azt jelenti, amit más éttermekben. Nem is értette, hogy én miért a legkisebb hamburgert rendeltem. Szinte meg volt sértődve, hogy én nem eszem vele rendesen. A kis naiv még extra bacon-t is rendelt a hamburgerre, nem tudta, hogy az tripla burger esetében ez plusz 15 db bacon-t jelent... :D 
Aztán amikor kihozták, volt nagy meglepi...


Ez kb. 4500-5000 kalória. Természetesen nem ette meg. A fenti képen látható "nővérke" egyébként a mi nagyon kedves és jófej pincérnőnk volt. Aki nagyon készségesen verte pirosra a pajti seggét fél órával később.



És a nevető harmadik... :D


Ez volt Vegas-hoz az utolsó bejegyzés... legközelebb ott folytatjuk, hogy bérelünk egy vadonatúj cabrio Musztángot, és megkezdődik a 3000 km-es autóstúra!

4 megjegyzés:

  1. Igen! Ez Ámmerika... a lehetőségek hazája! Itt bárkiből akárki lehet. Mondjuk törpe nőből ápolónő jelmezbe bujtatott felszolgáló, aki lapáttal férfiakat seggel el. :D
    Egyébként az étterem marketingje zseniális.

    VálaszTörlés
  2. Baszkiii! Komolyan nem hiszem el, hogy ilyen van! :):)
    Engem úgy elvernének, de úgy!!!! :D:D:D
    Az ami előtted van, annak a harmada nekem elég egy kajára, még sok is, pedig nem vagyok 40 kg, hiszen ismersze, de ettől behalnék! :):):)
    Várom a Musztángos történetet.
    A kisebbik lányom ma mondja ki LV-ban, a "Yes I do"-t egy Elvis imitátor előtt a párjának :):) Sírok is, hogy nem látom élőben a műsort :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Hát pedig van ilyen, én tanúsítom!
    L: szuper-romantikus lányod van, ha ilyen helyet választott esküvőre :DDD

    VálaszTörlés
  4. hát ja, messze esik néha az alma a fájától :):):)
    a hazai esküvő színhelye sokkal inkább kedvemre való lesz, a Duna partján a homokon, bulizós filing :):):)

    VálaszTörlés