2015. január 18., vasárnap

The Sunshine State

Ez még egy októberi kiruccanásom volt, amit most pótolok itt.
Elmentem úgy Floridába, hogy otthon felejtettem az útlevelem és a fürdőruhám. Nincs több hozzáfűznivalóm, inkább képek. :)

Szállás


Ez engem valahogy nagyon Dexter-re emlékeztetett (az is ugye Floridában játszódott).


Clearwater, Florida.


Floridában többtíz mérföldeken át vannak tengeri hídak és utak. Eszméletlen élmény már csak átvezetni is rajtuk.


További, városokat összekötő, tengerben vezető út.


Daytona, Florida. Autó- és motorverseny rajongóknak ismerős lehet.


Ez pedig az egész Daytona stadion. Klikkelj a nagyobb képért.


Orlando-ban van a világ legnagyobb McDonalds-a. Sajnos csak a fele fért bele a képbe onnan, ahonnan fotóztam. Többemeletes, mélyszintekkel.




6 megjegyzés:

  1. Remélem az Élet úgy hozza majd, hogy az US-nak ezt a részét látni engedi a közeljövőben.:):)
    Nagyon jó képek és találó az elnevezés is. Sunshine State az hasonlóan találó elnevezés, mint a mi Sun City-nk :):):)

    VálaszTörlés
  2. Úgy legyen. :) Egyébként az USA-ban minden államnak van valami érdekes beceneve, talán ez is megér egy bejegyzést.

    VálaszTörlés
  3. igen, igen...halljuk!!!! :):)

    VálaszTörlés
  4. Tengerpart, pálmafák... nagyon császár hangulat.
    A Daytona stadion meg így kép után... hát nem tudom. Kicsit olyan érzésem van mint a Colosseum esetén: "Kicsit nagyobbra gondoltam." :D Jó része biztos nagy, meg minden, de lehet hogy a Puskás Stadion egy arasznyival jobban néz ki. Na igaz abban meg pont nincs semmi látnivaló.
    Legnagyobb meki: Ecsém, legalább az oszlopokat tudták volna rendesen lerakni. :D

    VálaszTörlés
  5. L: rendben, idővel jönni fog. :)

    Daru: Lehet képen nem jön át, de a Daytona stadion rohadt nagy. Nem volt másfél órám körbegyalogolni. :) Szépnek nem volt túl szép, amikor ott voltam, mert épp felújítás alatt állt, azért látszanak állványok a képen.
    Nem oszlop, sültkrumpli! :D

    VálaszTörlés
  6. "Nem oszlop, sültkrumpli! :D"

    XD öcsém, leköptem a monitort... :D :D :D

    VálaszTörlés