2015. január 7., szerda

Új év, új élet

... és egy csomó apróság, ami várt az első napomon, mikor visszaérkeztem a nagy U, S és Á-ba.

Otthon például egy üres hűtő (meg egy telepakolt mosogatógép :D).


Nyugi, azért éhen halni nem fogok. Karácsony után mindig van vésztartalék.


Munkahelyen egy ajándék várt az asztalomon. A céges karácsonyi ajándék, amit nem tudtam átvenni hazarepülés előtt decemberben.


Félkilós táblacsoki, dob méretű doboz, benne valami luxus cider, különleges csoki, francia sajt, meg ilyenek. Még arra is emlékeztek, hogy én nem szeretem a bort (mindenki más valami francia bort kapott), és nekem cider-t vettek helyette. Le a kalappal.

Telefon. Visszafelejövet otthon felejtettem a SIM kártyámat, és itt maradtam a helyi számom nélkül. Bementem a szolgáltató egyik üzletébe, mindössze 8 perc alatt kaptam egy új SIM kártyát, a régi számommal, beállításokkal és egyenleggel... ingyen!

7 megjegyzés:

  1. A vésztartalékod szívesen lenyúlnám! :):) Meg a céges ajcsid is:):):)
    Tegnap is olvastam egy nagyon pozitív dolgot, az egyik külföldön élő barátom blogján, amitől elámultam...
    A Te SIM kártyás történeted is hasonló ehhez....bakker, nem a megfelelő országban élek! :):):):)

    VálaszTörlés
  2. Én szeretném a dobozt :) csak a dobozt, üresen ;)

    VálaszTörlés
  3. L: a vacsora-utalványt azért kiveszem a dobozból előtte :D egyébként ez a vásárló-orientáltság nyugatiasabb országokban teljesen normális... elvégre elégedett ügyfeleket akar a szolgáltató, hogy minél tovább megtarthassa őket fizető ügyfélként. Mai napig nem értem, hogy ezt otthon miért nem értik meg, hiszen nekik is profitálóbb lenne.

    Felon: Valahogy éreztem, hogy neked az tetszene. :) De sajna túl macera lenne hazavinni. :S

    VálaszTörlés
  4. SIM kártya csere szerencsére már itt is működik. Saját tapasztalat. De ettől függetlenül ha nem kellett volna nem megyek be érte. Nekem nano kártya kellett telefon váltás miatt. Szolgáltatóval sose volt gondom ám az ügyintézőkkel. Rémálom.

    VálaszTörlés
  5. Rajman: Pozitívum, ha legalább a szolgáltató rendben van. Az ügyintézőket meg valahol megértem / sajnálom / utálom, sajnos (mint sok más esetben is) az olyan helyekre nem azok kerülnek, akik ott szeretnének dolgozni.

    VálaszTörlés
  6. És Rubik kocka? Ráadásul 5x5x5-ös...

    VálaszTörlés
  7. Daru: az nem munkahelyi ajándék, az hazai ereklye. :)

    VálaszTörlés