2015. március 26., csütörtök

Warhammer 2. - A geek klub

Megvan a Big Bang Theory sorozat? Emlékeztek abban a képregényboltra, ahova a kockák járnak? Ha nem, akkor itt egy emlékeztető, meg itt.

Na hát amit ott látsz, az nem Hollywood, hanem a valóság. :D Ilyen geek boltok tényleg vannak, és több hasonlóban is voltam már. Az egyik ilyen a Fat Ogre, ahova havonta egy péntek este lejárunk haverokkal. Ne nevess, igen, péntek este! :D Ugyanis a boltban éjfélig-hajnalig megy a játék, ahonnan pedig átvonul a haveri társaság a legközelebbi bárba, hogy pár sörrel leöblítse a kemény meccseket.

Van ám itt minden, mi kocka szem-szájnak ingere. Kártyajátékok, társasjátékok, terepasztalos játékok, szerepjátékok, képregények, modellek. Mi természetesen a Warhammer stratégiai játék miatt megyünk le, úgyhogy meg is mutatom, hogy ez miként néz ki egy péntek este.

Asszem a társaság letagadhatatlan :))


Ugye, hogy hasonlít a bolt stílusa a sorozatbelire?


Itt egy "komoly", 4 vs 4 csata kezdődik. Sőt, ez már háború!


Illusztráció, hogy nem minden modell ugyanakkora. :)


Ez még jobban látszik, ha egy óriást rakunk néhány gyalogos katona mellé.


Na de mint említettem, nem csak modellezés és stratégiai játék folyik erre. Ez itt például egy DnD játékasztal. Háttérben egy egész falnyi társasjáték.


MTG kártyajáték verseny. Eleinte szkeptikusan néztem őket, hogy mennyire komolyan tolják. Mi a bolt másik felében a terepasztalokon csak elbaromkodunk, de ezek a srácok vérkomolyan, nevezési díjjal, nyereményekért játszanak.
Egészen addig mosolyogva néztem őket, amíg nem láttam a South Park Cock Magic c. epizódját, ami épp az MTG játékosokat parodizálja. Azóta nem bírok röhögés nélkül rájuk nézni. :D


Néha olyan arcokkal lehet ám találkozni, hogy hihetetlen. A tesiből felmentett, vámpírfehér bőrű, pattanásos tinédzserektől kezdve egy jól kereső, jóképű fogorvosig a társadalom minden rétegéből össze lehet futni emberekkel. Persze inkább az előző típus a reprezentatív. :)

A következő poszt - mielőtt más vizekre evezek - még egy utolsó, csúcsszintre viszi tovább ezt a témát: dióhéjban megmutatom, milyen egy nemzetközi nagyverseny.

3 megjegyzés:

  1. Csak jelzem, hogy elolvastam, de hozzászólni nem tudok a témához. :) Érdekesnek találtam :)

    VálaszTörlés
  2. Én is. Érdekesnek találtam, határozottan van róla gondolkodnivaló (mármint, az itt megjelenő emberek "összetételén". pl. és tényleg egyetlen nő sincs....:) )

    VálaszTörlés
  3. Hát tényleg más világ, egyfajta szubkultúra :) nők ritkán játszanak vagy modelleznek, de egyszer-egyszer előfordul. Van egy lányismerősöm, aki például játszik. Saját magától érdeklődött, amikor meglátta, hogy mi játszunk, és elkezdett modellezni.
    És hogy nem csak kockák hobbija ez, az kiderül a következő posztból. :)

    VálaszTörlés