2015. március 29., vasárnap

Warhammer 3. - A nemzetközi nagytorna

Most voltam nem rég Dallas-ban. Nem várost nézni ám, hanem egy Warhammer Grand Tournament-en, azaz nemzetközi nagytornán. A hosszú hétvégés rendezvénynek egy sokcsillagos Marriott hotel adott otthont. A világ minden részéről, még Ausztráliából és Új-Zélandról is érkező versenyzők a hotelben szálltak meg, a versenynek a hotel legnagyobb konferencia terme adott otthont.

Egyidejűleg 48 asztalon folyt a játék, számos Masters versenyző emelte a verseny színvonalát - de ez valószínűleg csak a játékot ismerőknek mond valamit.
A rendezvényt olyan komoly szervezések előzték meg, mintha legalábbis egy tévében közvetített biliárd vagy darts európa bajnokságról lett volna szó. Többek között például háromszor 2,5 órás élő podcast-okat készítettek az induló versenyzők seregeinek stratégiai elemzéséről, ami kb. ahhoz hasonlítható, mint amikor a sporthíradóban kielemzik a focicsapatokat.

Maga a verseny a hobbi egyik csúcstalálkozója. Borzalmas mennyiségű sereg, amire olyan összegeket költöttek, ami külsős szemmel nézve mindenképpen elmebeteg (az összes modell összárából kb 3-4 családi házat lehetett volna venni). Ami lehet, hogy csak engem sokkolt le, mert nekem ez volt az első és az utolsó ilyen bulim, de a többiek szívbaj nélkül otthagyták a cuccaikat az asztalokon 3 napon át. Vagy csak én nézem ezt túlságosan magyar szemmel? :)


Komolynak hangzik ez az egész, mi? Hát pedig nem az! :D
A kopasz srác az egyik szervező, a baloldali gondolkodó koponya a tavalyi tornagyőztes, a jobbszélső egy idei versenyő, előtérben pedig Ed.


A zászló tetején a szervező klub neve, az alján a jelmondata.


Mint a fentiekből látható, a szervezés komoly, de a játék csupán buli és szórakozás. A festést és a modelleket... na azt viszont vérkomolyan veszik. :) Íme pár példa, hogy milyen durva modelleket készítenek a profik. Az enyém messze elbújhat mögöttük...

Na ez már monszta!


Khorne démonjai.


A modellek is szépek, de az a sárkányfej magáért beszél.


Hát itt minden van.


Színekben mindenképp a főnixmadár...


Mert kalózokkal minden jobb. Harrr!


Két démon, hátukat egymásnak vetve fogadja minden irányból a hordákat. Ez volt a versenyen a legepikusabb csatajelenetem. Az én seregemben voltak a démonok, s bár lenyomták a képen látható hordákat, a csatát végül elvesztettem.


Szóval napközben lemegy pár meccs, aztán estére elszabadul a buli.


Ez önmagáért beszél. :D


A többi képet már nem bírná el az internet. :)
Ezzel ígérem le is zártam ezt az egész témát, visszakanyarodok a hagyományos irányba: kaja és utazások!

3 megjegyzés:

  1. Bzmg! Az utolsó kép mindent vitt...itt vihogok hajnalban :):):)
    A többihez továbbra sincs lövésem, meg nem is értem meg az ilyen jellegű hobbit, no de nem is kell nekem mindent értenem :):) A világ sokszínű és pont ettől szép.:)

    VálaszTörlés
  2. Jaj!:):):):) vannak arcok. Próbáltam diplomatikusan fogalmazni :D...

    VálaszTörlés
  3. Ehehe, valóban voltak kemény arcok. :) Már a buli részéért megérte elmenni, akkor is, ha az ember nem ért semmit a játékból. :D

    VálaszTörlés