2015. március 12., csütörtök

Texas-i traktorok

Mint tudjuk, Texas-ban minden nagyobb. És a sok helyi cowboy-nak mi a kedvenc járműve? Hát természetesen a pickup truck. Életemben sehol nem láttam annyi pickup-ot, mint Texas-ban, pedig most már azért Amerikán belül is megfordultam pár államban. Egyszerűen imádják a helyiek. És mint mindent, ezt is túlzott méretekbe öltve élvezik.

Ma a munkahelyi parkolóban pont mellém állt egy csini példány, úgyhogy gyorsan le is fotóztam.


Ezt csak azért, hogy látszódjon: a gumija az én motorháztetőmmel van egymagasságban.


Egyet hátulról is. Utaztam már egy ilyennek a platóján, jó buli. :)


Na és mit kapunk, amikor egy ilyen pick-upot még tovább tuningolnak? Egy igazi szörnyet, ami harapja az utat. Balra mellette egy átlagos méretű pickup, jó hasonlítási alap.


12 megjegyzés:

  1. A képeket elnézve a legkisebb unokám hanghordozásában tudom idézni, amit ilyenkor szokott mondani : Ez jóó nagy! :):):)

    VálaszTörlés
  2. nagyon sok fajta komplexusom lenne ha a kis Skoda F. mellé állna egy ilyen. De ami még feltűnt parkolni tud. Ez itthon hiányolom

    VálaszTörlés
  3. Huuuuuuujjj :) A tesóm azt ígérte, hogy ha gazdag lesz, kapok tőle egy ilyet (vagyis hasonlót.. kinek kell sárga?!? :D).. Mondjuk szerethető lény a kölyök, ugyanis azt is hozzátette, hogy tankolni már nem fogja, és nyugodjak meg, kötéllétrát, vagy sámlit is kapok mellé, merthogy tudvalevő, hogy töpszli vagyok :D Szóval tudom, hogy másoknak az áramvonalasos luxuskocsik, meg a nemtommik a gyengéik, de én az ilyen szörnyetegekért döglök, vagy esetleg mondjuk a jeep-ért :) Platón utazni amúgy is buli.. de egy ilyenen.. hm.. :)

    VálaszTörlés
  4. Rajmund: Lehet a helyieknek is nagyon sok komplexusuk van, hogy ilyenekkel járkálnak :D de a parkoláshoz hozzátartozik az is, hogy egy ilyen szörnyeteg otthon - sőt kibővítve: Európában - nem találna parkolóhelyet. Itt erre van kialakítva az infrastruktúra, akkora parkolóhelyek vannak, hogy az én kocsimnál beállás után is általában elől és hátul is van még 1 méter hely. Ha megnézed, az utakon is kényelmesen elférnek egymás mellett, Budapesten ezzel utazásképtelen vagy. Akár a budai hegyek kis utcáit, akár a pesti egyirányú, szűk utcákat nézzük, ahol mindkét oldalon parkolnak. Mondjuk lehet nem érdekelné, mert egész egyszerűen áthajta a kocsisoron :DD
    Asszem pont ezen okokból kifolyólag (is) nincsenek engedélyezve európai utakon, ezért nem látsz egyet sem otthon.

    Felon: szerintem ez a "másoknak áramvonalas luxuskocsi" dolog csak addig áll, amíg azok a bizonyos mások nem látnak egy ilyet élőben. Sokkal tekintélyparancsolóbb, mint bármilyen ferrari vagy bugatti. :) Nem vagy vele egyedül, errefele legalábbis mindenki többre tart egy ilyet, mint egy luxus sportkocsit :) Európában szerintem csak azért nem így van, mert oda nem engedik be ezeket... lásd fentebb. De majd ha lesz egy ilyened, akkor megengeded ugye, hogy néha kicsit én is vezessem a kertedben? :D Mert utakra nem nagyon viheted ki :)

    Lazac: az ám! Bölcs az unoka. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez aztán mocskos nagy disznó! :O ... 2011-es F-150-es "enyhe tuninggal". Szigorú az a mocitető, meg az a két kémény ott hátul... Humm. Valami azt súgja, nem egy 1.2-es sor négy cicereg benne 80 pacival. :D Talán 5 littyós V8 lesz az. Ebben az óriási kaszniba az 5.0L Ti-VCT V8-as 360(!) lóerőt képes begyűrni. A 2015-ös változatokba ugyan ez már 385 lóerőt tud!

    A csatahajó életérzés itt kezdődik. Vajon légkürt van benne? :D

    Szembetűnő, hogy nincs elől rendszámtábla. Ilyet lehet ott?

    VálaszTörlés
  6. Jó, hát én nyilván a Zeurópai változatát kapnám :P az nem Ennyire dögös.. de azért el lehetne abban is ficeregni. :D egyébként a zalai dombok között simán el lehetne egy ilyennel is dübörögni, saját birtokon is van azért hely ehhez a változathoz is, nem kellene a kertben nézned, hogy hogyan vezetem :P najó.. Lehet elvihetnéd egy körre.. :)

    VálaszTörlés
  7. Feltűnt egy homályos pacni képen, hogy valami Tonka felirat van a plató ajtaján. Innen már a google vitte a kezemet: http://www.drivetuscany.com/tonka/

    De nekem a Balck Options jön be. Ez naaaaggggyon dúúúrva! :D
    http://www.drivetuscany.com/black-ops/


    Egy M61 Vulcan gépágyú a paltóra, és már kezdődhet is a Shadowrun! :D

    VálaszTörlés
  8. Daru: szerintem az 2014-es model, nem 2011-es (ha jól értettem, és a sárgáról beszélsz). A motor valóban lutri, mert a személyreszabott kinézete miatt leszedtek róla minden gyári jelzést, akármi lehet benne... de aki ilyet vesz, az általában nem szarral gurigázik, és a legnagyobb motort rakja bele, a 6.2 litereset, 400+ lóerőset. :) Black Ops-ot is láttam már (Ops = Operations), az se gyenge. :) Nekem a kedvencem a Raptor, az az F150 gyári tuningváltozata, na amikor ezt még tovább spécizik, az izzasztó :)

    Felon: Biztos vagyok benne, hogy elficeregnél benne. :) Ültem már ilyen pickup-ban (na nem olyanban, mint ami a képeken van, csak egy "átlagosban"), hát még hátsóülésen is "fotel" érzése van az embernek. Csatahajó, ahogy Daru fogalmazott, ideális közlekedési eszköz a zalai dombságokban. :D

    VálaszTörlés
  9. 11-es az. A 14-esnek más a lámpája. De pont a franc tudja. Ja... bazz'... operations-t akartam én is írni. :D

    VálaszTörlés
  10. Bakker ha te otthoniként lámpáról kiszúrod... :D *respect*

    VálaszTörlés
  11. No, lassan a respecttel, mert most megnéztem a Ford oldalát, és tévedtem. :D A 2015-ös modellnek új lápája, és a képen lévő F-150-es tényleg 2014-es.

    VálaszTörlés
  12. Gyanús is volt, hogy a rendszámtáblájára 2014-es Ford volt írva. ;)

    VálaszTörlés