2014. október 13., hétfő

Ezt esszük 2.

Japán kaja. Természetesen a sushi alap, így a nyers, a füstölt és a főtt hal is. Az osztriga és a kagyló már nem mindenhol, de ebben az étteremben épp az is előfordult.


Középen algába tekert halikra, balra lazac :D és sushi, jobbra megkavarásnak egy kis bárány és marhaszeletek. Az "érdekesség" a jobb alsó sarokban található: panírozott, olajban kisütött sushi. Na az az egyetlen, amit biztosan nem ennék újra.


Ez egy másik japán étteremben készült. A japán konyha azért nem csak sushi-ból és tengeri herkentyűkből áll ám: a képen egy nagyon jól sikerült Ramen, azaz főételként szolgáló, sűrű, ízes leves.


6 megjegyzés:

  1. Ó, még soha nem ettem "igazi" szusit, mindig csak azt amit én csinálok.:) Egyszer már illene megkóstolnom. :) A Ramen pedig már egy jó ideje birizgálja a fantáziám, lehet azt is csinálnom kellene.:):)
    Legközelebb már remélem eljutok a Wasabiba Bp-en és megkóstolhatom ezeket az ételeket :):) És igen, ami finom az finom.:):):):):)

    VálaszTörlés
  2. Nah már hiányoztak a kajás posztok :) Te szemszögedből érdekes lehet , aki szó szerint kóstolt helyi ételeket, hogy mennyire tudják "helyiesíteni" az ételeket

    VálaszTörlés
  3. L: Voltam a Wasabi-ban, de én max egy közepesre osztályoznám az ottani sushi-t. Mivel az igazi sushi friss tengeri halból készül, Magyarországnak meg tengere nem lévén, gondolom fagyasztva importálnia kell a halat. Mondjuk csak egyszer voltam ott, szóval elriasztani sem akarlak. :) Én sem Ramen-t, sem sushi-t nem csináltam még, úgyhogy ha megcsinálod, respect, és mondd el hogy sikerült. :)

    Rajmund: Hát most lesz pár kajás poszt. :) A helyiesítésre jó példa az olajban kisütött sushi. Brrr.

    VálaszTörlés
  4. Na de jó, hogy ezt mondod, akkor nem is akarok már odamenni! :)
    Itt a szusim amúgy : http://csibekonyha.blogspot.hu/search/label/sushi
    meg itt : http://csibekonyha.blogspot.hu/2010/12/sushi.html
    Nyers halból pontosan ezért nem csináltam még, mert csak fagyasztottból tudnék, az meg nem az igazi. Ezért én füstölt lazacot, vagy rákhúst szoktam, de egyik sem nyers, illetve a lazac igen, de kezelt.:)
    Rament még sohasem, de majd ígérem ki fogom próbálni és tájékoztatlak :)

    VálaszTörlés
  5. Hát te nagyon profinak tűnsz szusiban! Ránézésre jobb, mint amit a Wasabi-ban adnak, ott max a választék nagyobb. :)

    VálaszTörlés
  6. A vőm aki rendszeresen eszik a wasabiba azt mondta, jobb is :):):):) szóval még egy ok arra, hogy ne akarjak oda menni enni :):):) maradjak a saját szusimnál :):)

    VálaszTörlés