2014. október 18., szombat

Tengerparti Zen

Rövid szünet a kajás posztokban. Elnézést, pár nap csúszás lesz, mert nem vagyok otthon. Viszont ezt a kis intermezzo-t meg kell osztanom.


Egy órával ezelőtt ülök a vízparton egy padon. Naplemente, üres fejjel bámulom a pálmafákat. Épp elmegy előttem egy amerikai család: szülők, 7-8 éves forma kisfiú, és egy nagypapa. A kölyök és a szülők valami nagy beszélgetésben vannak, aminek sem az előzményét, sem a végét nem tudom, csak véletlenül elkaptam el a közepéből pár mondatot, amikor elsétáltak előttem.
- Nem értitek? De nehéz az élet - mondja nagyon komoly gyerkőcfejjel a szüleinek. - És nem is csak egy, hanem kettő problémám van! Hát hogy lehet ezt megoldani?
Mire a háttérben, hátratett kézzel sétáló nagypapa komótosan, nyugodt hangon megszólal:
- Amint kitalálod, hogyan oldjál meg egy problémát, megmondom, hogy oldjál meg kettőt.

3 megjegyzés:

  1. ez a projekt engem is érdekelne :):)

    VálaszTörlés
  2. Ez de nagy lehetett.Hu de szeretem az ilyen veletlenul belebotlott sztorikat! Pont jo reszletet hallottal meg TAO :).

    VálaszTörlés
  3. Lazac: A megoldást elárulták :)

    Sneer: Bizony az volt. Én is csak néztem utána percekig.

    VálaszTörlés